19 de setembre 2014

Apud Venetos

Presento una altra selecció de fotos de vacances, ara de dues ciutats del Vèneto. No cal publicar cap llista addicional perquè, en realitat, tret d'un Corb marí gros al Gran canal de Venècia, el que vaig veure és el que vaig fotografiar.
Primer vam estar a Pàdua i això és el que vam veure: 


1. Cornelles emmantellades a la basílica de Sant Antoni.


2. Un Colom al relleu de l'estàtua de Gattamelata.


3. Un colom en un dels claustres de Sant Antoni.


4. Ànecs coll-verds en el Prato della Valle.

Pel que fa a Venècia, com que la llacuna la vaig travessar conduint, ben poca cosa vaig veure. Uns quants exemples:


1. Làrids en el museu de Ciències naturals.


2. Un gavià argentat a la catedral de Sant Marc.


3. Els inevitables coloms en una terrassa.

Per avui m'acomiado. Tornaré a publicar sobre Barcelona quan arribeu a pensar que això és un bloc sobre els ocells que em trobo en els meus viatges.