11 de gener 2015

Visites hivernals

Un dels alicients de les vacances és que puc practicar l'ornitologia urbana des del balcó. Puc observar espècies que la resta de l'any no es deixen veure.


 És el cas dels Estornells, que vénen en estols força nombrosos atrets pels lledons.



 De tant en tant m'enduc alguna sorpresa, com aquest Tallarol de casquet mascle que s'amaga entre les porque fulles que queden.


 Menys nombrosos que els estornells són els Tudons. La resta de l'any, però, no es deixen caure pel meu carrer.



I res més per avui. Bon any 2015.
Que ningú se m'enfadi, però voldria dedicar aquest post a la Larisa, que s'ha fet seguidora d'aquest bloc. Una abraçada ben forta!

1 comentari:

Pancho ha dit...

Hola David! Soc el Pancho. Ens vam trobar a les jornades del SOCC i ara he trobat el teu blog de casualitat! Molt bon blog, per cert. Està bé això d'ensenyar que a les ciutats també hi trobem una alta biodiversitat, ja que la gent, en general, pensa que a part de coloms no hi ha gaire cosa més. Jo també tinc un blog per si hi vols fer un cop d'ull: http://pito-real.blogspot.com.es/ Que vagi bé!