04 de gener 2016

Innocentada

El dia dels Innocents vaig anar a la platja de la Nova Icària perquè em venia de gust ser al costat del mar i,si podia ser, veure ocells marins. La veritat és que si m'hagués encaparrat a veure una gran quantitat de làrids o pelecaniformes o similars hauria tornat més aviat decebut: la major part dels ocells els vaig veure del trajecte del metro a la platja i de la platja a l'autobús. Vaig sentir Pit-roigs, Merles i un Mosquiter -trobo que n'hi ha molts, enguany-. Vaig veure una Cotxa fumada, Pardals, Coloms, Estornells i Garses. 


Ara, el que és a la platja, la llista es limita a tres espècies: Gavians argentats, Gavines rialleres i Corbs marins grossos. Una de les rialleres estava anellada. Malauradament, no parava quieta i no vaig poder llegir-ne la llegenda, tot i que era una anella del Zoo. 




Au, bon 2016.