19 de desembre 2016

Pojectes et cetera

Desembre és mes de SOCC. Un cop més, vaig comprovar que l'ornitologia urbana no és l'afició innocent que sembla: vaig tenir raons amb un parell de perdulaires que es pensaven que els estava espiant i fotografiant. Per sort, les meves dots de convicció van funcionar i em van deixar tranquil, tot i que una parella de mossos que passava per allà casualment potser va tenir alguna cosa a veure amb el feliç desenllaç. Tornant a temes ocellístics, per sorpresa i alegria meva, vaig tornar a trobar-hi una Cuereta torrentera (aquest cop he apuntat bé la cita). Per molts anys, que les sorpreses són cada cop més escasses.





Al migdia, festa d'aniversari a l'interior d'illa Tete Montoliu. I què fa el David? Fotografiar ocellets.



Entre setmana, estar a l'aguait al pati de l'escola per si reapareixen els Becs de corall, però sembla que l'episodi de pluges anterior se'ls ha endut.


I dissabte, altre cop a fer temps al parc del Castell de l'Oreneta, on el nombre de Gafarrons va ser el més destacable. Au, fins una altra ocasió.