28 de novembre 2016

Continuació

Reprenc els temes oberts la setmana passada. Primer, el de les Puputs del Parc del Castell de l'Oreneta. Ja no hi eren; almenys, en l'estona que hi vaig estar no van donar senyals de vida, Exemplars en migració? En fi, us deixo amb una foto d'una Cotxa fumada d'un dels arbres en què s'estaven les Puputs.


Següent: el tema Becs de corall del pati de l'escola. Dissabte de l'altra setmana m'hi vaig arribar força d'hora, tan d'hora com em va permetre el deficient servei d'autobús de dissabte al matí. Vaig poder constatar que havien criat. A la primera foto espero que hi sapigueu veure un adult i un volantó.


A la segona -més difícil-, un volantó i dos adults.


Per tant, sembla que podem confirmar la nidificació. Tanmateix, ara el dubte és si es tracta de Becs de corall cuanegres o senegalesos. Algun detallet ens va fer pensar la setmana passada que eren Cuanegres, però ara en tenim dubtes seriosos. El fet que estiguessin molt alts, la qualitat de les fotos  i la meva inexperiència amb aquestes espècies no em permeten extreure conclusions clares. Agraïré comentaris.



Un problema és que després del diluvi de la setmana passada no els he tornat a detectar. Tanmateix, sóc ocellaire de bon conformar i tenir quatre Mosquiters al jardí aquest diumenge per mi  va ser una festa. 



Seguirem atents.