24 d’abril 2017

Proles

Dissabte 22, al Parc del Castell de l'Oreneta, em van cridar l'atenció l'anar amunt i avall d'una Puput. Després d'una estona d'observació discreta, vaig veure que s'aturava momentàniament davant del respirador d'una torre colindant. Amb la càmera preparada, vaig esperar la següent visita, però, encara que estigués a distància prudencial, em devia detectar, perque va estar aturada una bona estona en un arbust de sota del respirador abans de tornar a desaparèixer.



Quan em va semblar que portava massa estona sense venir i, per tant, interferia massa en el seu comportament, em vaig apartar. Quan estava d'esquena, zas!, una aparició ràpida i adéu. Ara, vaig tenir temps de fer una foto. Un cop a casa, les meves sospites es van confirmar. A la foto, augmentada, es veu un pollet ja crescut reclamant la seva racció.



Per la resta, poques novetats. Només el meu primer Mastegatatxes de l'any. I no ho vaig poder comprovar, però els Gafarrons, molt pesadets, ells, sembla que també han niat. Ai, la primavera...